ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΗΕΔ

 

Για την περίπτωση διατύπωσης παραπόνου για τη διαδικτυακή αγορά σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του: customerservice-gr@lamer.com. Σύμφωνα με τον Κανονισμό ΕΕ υπ’ αριθμ. 524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, μπορείτε να παραπέμπετε διαφορές μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Ομοίως μπορείτε να παραπέμπετε διαφορές σχετικά με την πώληση προϊόντων στον ακόλουθο φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών:

Συνήγορος του Καταναλωτή
Λ. Αλεξάνδρας 144, 11471 Αθήνα
Email: grammateia@synigoroskatanaloti.gr
Website:
http://www.synigoroskatanaloti.gr
Τηλέφωνο: (+30) 2106460862

Δείτε τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

Είμαστε εδώ να επικοινωνήσουμε από Δευτέρα έως Παρασκευή:

09:00 – 17:30

+30 2106595790