ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ;

Η επεξεργασία των παραγγελιών θα γίνεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών. Αν υποβάλλετε την παραγγελία σας έως τις 13:00, η επεξεργασία θα γίνεται εντός της ίδιας ημέρας. Παραγγελίες που υποβάλλονται Σάββατο και Κυριακή θα τελούν υπό επεξεργασία την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ειδικές προσφορές μπορεί να ισχύουν ανά διαστήματα. Συμβουλευθείτε τη σελίδα ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ μας.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ ΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

Η La Mer Online δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν ζημιά, ελάττωμα, ουσιαστική διαφορά ή απώλεια προκύπτει σε προϊόντα που παραδίδονται σε διαμεταφορική εταιρία. Αυτό σημαίνει ότι η La Mer Online δεν είναι υπεθυνη να παρέχει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων για οποιαδήποτε προϊόντα παραδίδονται σε διαμεταφορική εταιρεία. Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε διαμεταφορική εταιρία, συνιστούμε να απαιτείτε από το διαμεταφορέα να αρνείται οποιαδήποτε πακέτα φθάνουν κατεστραμμένα. Εάν ένα πακέτο χαθεί ή καταστραφεί, αφού έχει παραληφθεί από τον διαμεταφορέα, αποτελεί ευθύνη του διαμεταφορέα.

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Συνδεθείτε στο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ και δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας και ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΓΟΡΩΝ σας. Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε στο (+30) 210 6595790 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice-gr@lamer.com

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ Ή ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ιδανικά εντός μιας ώρας από την υποβολή της, στο (+30) 210 6595790 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice-gr@lamer.com και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημα σας. Τροποποιήσεις σε παραγγελία που έχει ήδη υποβληθεί δεν είναι εφικτές.

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο DR. MAX HUBER;

Ο Dr. Max Huber ήταν επιστήμονας της αεροδιαστημικής που υπέστη ένα τρομερό ατύχημα - ένα εργαστηριακό πείραμα εξερράγη στο πρόσωπό του, καλύπτοντάς τον με σοβαρά χημικά εγκαύματα. Ούτε η επιστήμη, ούτε η ιατρική μπόρεσαν να τον βοηθήσουν, οπότε ο Huber αποφάσισε να βοηθήσει τον εαυτό του. Δώδεκα χρόνια και 6.000 πειράματα αργότερα, τελειοποίησε την κρέμα που θα βοηθούσε την επιδερμίδα να αποκτήσει εντυπωσιακά πιο λεία όψη – την Crème de la Mer.

ΤΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MIRACLE BROTH ΤΗΣ CRÈME DE LA MER;

Το εξαιρετικά ισχυρό Miracle Broth ™ αποτελεί την καρδιά της Crème de la Mer. Ένα μείγμα από φύκια, ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο, λεκιθίνη, σίδηρο, βιταμίνες, C, E και B12, καθώς και έλαια εσπεριδοειδών, ευκαλύπτου, φύτρου σίτου, αλφάλφα και ηλίανθου βρίσκονται σε αυτό το ελιξίριο, αλλά το «θαύμα» του βρίσκεται στο πώς συνδυάζονται αυτά τα συστατικά - μια διαδικασία που ονομάζεται βιολογική ζύμωση. Αυτή η διαδικασία 3-4 μηνών δημιουργεί ένα σύνολο πολύ μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών του, με τη δύναμη να μεταμορφώνει την εμφάνιση της επιδερμίδας.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

Μπορείτε να πληρώσετε με τους εξής τρόπους:

- VISA
- VISA ELECTRON
- MASTERCARD
- MAESTRO
- IRIS ONLINE PAYMENTS
- ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

Λυπούμαστε αλλά δε δεχόμαστε:

- ΕΠΙΤΑΓΕΣ
- ΕΜΒΑΣΜΑΤΑ

Σημαντική σημείωση:

Για την ασφάλειά σας, το όνομα και η διεύθυνση χρέωσής σας πρέπει να αντιστοιχούν σε αυτά της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιείται για την πληρωμή. Διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε οποιαδήποτε παραγγελία δεν ταιριάζει με αυτά τα κριτήρια.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ;

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράστηκε μέσω του lamer.gr, παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

1. Καλέστε μας (+30) 210 6595790.

Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 210 6595790 (Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση customerservice-gr@lamer.com. Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών θα καταγράψει το λόγο της επιστροφής και τα προϊόντα που πρόκειται να επιστραφούν.

2. Συμπληρώστε το Έντυπο Επιστροφής.

Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε μέσα στην παραγγελία σας με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Αν δεν λάβατε αυτό το έγγραφο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 210 6595790 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice-gr@lamer.com.

3. Συσκευάστε τα προϊόντα.

Συσκευάστε προσεκτικά τα προϊόντα και συμπεριλάβετε το παρόν Δελτίο Αποστολής. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν και εσείς να εξασφαλίσετε ότι τα προϊόντα δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί.

4. Αποστείλτε τα.

Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα μεριμνήσει ώστε ο courier να έρθει να παραλάβει το δέμα και να το επιστρέψει στην αποθήκη μας. Στο σημείο αυτό δε θα σας ζητηθεί να καταβάλετε αντίτιμο μεταφορικών. Κάθε επιστροφή θα γίνεται στην ακόλουθη διεύθυνση:

Estée Lauder Ελλάς
4η Έξοδος Αττικής Οδού, Θέση Κύριλλος, 19300
Ασπρόπυργος, Ελλάδα

Με όποιο τρόπο και αν επιλέξετε να επιστρέψετε το δέμα σας, παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα που χάνονται κατά τη μεταφορά.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΕ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ;

Εάν ένα προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε είναι προσωρινά εκτός αποθέματος, μπορείτε να συμπληρώσετε το email σας για να ειδοποιηθείτε όταν γίνει πάλι διαθέσιμο, κάνοντας κλικ στο κουμπί "ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΤΕ ΜΕ" στη σελίδα του προϊόντος (αν είναι διαθέσιμο).

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ; ΜΠΟΡΩ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩ;

Οι αποφάσεις για την κατάργηση ή την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος γίνονται πάντα σε συσχετισμό με τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις αγοραστικές τους συνήθειες σε όλη τη χώρα. Ένας Σύμβουλος Ομορφιάς της La Mer θα χαρεί να σας βοηθήσει να βρείτε ένα νέο αγαπημένο προϊόν. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ LA MER;

Επισκεφθείτε το STORE LOCATOR μας και βρείτε το κοντινότερο σε εσάς κατάστημα με προϊόντα La Mer.

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;

Η La Mer Online δεν είναι σε θέση να δέχεται παραγγελίες που θα αποστέλλονται σε προορισμούς εκτός Ελλάδος. Ζητούμε συγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.

ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ CRÈME?

Ναι. Για να ενεργοποιήσετε το Miracle Broth™ της Crème και να απελευθερώσετε τα βασικά συστατικά της, θερμάνετε μια μικρή ποσότητα ανάμεσα στα δάκτυλά σας. Καθώς πιέζετε απαλά σε καθαρή, στεγνή επιδερμίδα, θα νιώσετε άμεσα τα καταπραϋντικά αποτελέσματα του ελιξιρίου. Απλώστε στο πρόσωπο, το λαιμό, ακόμη και στην ευαίσθητη περιοχή των ματιών σας. Εφαρμόστε πρωί και βράδυ.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΗΣ LA MER;

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο Newsletter της La Mer ώστε να λαμβάνετε πρώτη ενημερώσεις μέσω email σχετικά με νέα προϊόντα, προσφορές, εκπτώσεις και ειδικά event κοντά στην περιοχή σας. Κάντε τώρα την εγγραφή σας ΕΔΩ.

ΔΕ ΒΡΗΚΑΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΑΣ;

Επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 210 6595790 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice-gr@lamer.com

Waves de La Mer - Πρόγραμμα Πιστότητας: Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)

1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ WAVES DE LA MER;

Το Waves De La Mer είναι ένα Πρόγραμμα επιβράβευσης των πιστών πελατών της La Mer. Με τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα πιστότητας, θα απολαύσετε αποκλειστικά προνόμια, συμπεριλαμβανομένου δωρεάν μεταφορικών για όλες τις αγορές σας από την Ιστοσελίδα μας. Οι πόντοι που συλλέγετε από τις αγορές σας μπορούν εξαργυρωθούν σε μοναδικά δώρα.

2. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ ΣΤΟ WAVES DE LA MER; ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ;

Μπορείτε να εγγραφείτε στο Πρόγραμμα Πιστότητας μέσω μίας από τις ακόλουθες επιλογές:
• Επισκεφθείτε το www.lamer.gr και κάντε εγγραφή online ή ενώστε την υπάρχουσα κάρτα σας.
• Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων La Mer που συμμετέχει στο Πρόγραμμα και ζητήστε να κάνετε την εγγραφή σας εκεί.

Εάν προχωρήσετε σε εγγραφή μέσω της ιστοσελίδας www.lamer.gr θα χρειαστεί αρχικά να δημιουργήσετε ένα προφίλ λογαριασμού στο site δίνοντας το email σας και δημιουργώντας έναν κωδικό πρόσβασης. Στην συνέχεια ακολουθώντας τα βήματα για την εγγραφή στο Πρόγραμμα πιστότητας θα πρέπει να δώσετε το κινητό σας τηλέφωνο και να συναινέσετε στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις. Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την ακρίβεια των στοιχείων του λογαριασμού σας και για την ενημέρωσή/επικαιροποίησή τους όπως απαιτείται.
Μπορείτε να ενημερώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία ενημερώνοντας έναν εκπρόσωπο καταστήματος La Mer ή επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο (+30) 210 6595790 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο customerservice-gr@lamer.com . Η συμμετοχή στο Waves de La Mer είναι δωρεάν.

3. ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟ WAVES DE LA MER;

Το Πρόγραμμα Πιστότητας Waves de La Mer είναι διαθέσιμο σε άτομα για προσωπική χρήση μόνο και περιορίζεται σε έναν λογαριασμό ανά άτομο. Εταιρείες, ενώσεις ή άλλες ομάδες δεν μπορούν να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα. Άτομα που είναι νόμιμοι κάτοικοι της Ελλάδας και τουλάχιστον 18 ετών και άνω και που παρέχουν και διατηρούν έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δικαιούνται να γίνουν μέλη. Δεν απαιτείται αγορά για να εγγραφείτε στο Πρόγραμμα. Το Πρόγραμμα δεν μπορεί χρησιμοποιηθεί για επαγγελματικούς ή εμπορικούς σκοπούς και ενδέχεται να αρνηθούμε να δημιουργήσουμε λογαριασμό για οποιονδήποτε λόγο. Οι εργαζόμενοι και τα άτομα που απασχολούνται από τους επιχειρηματικούς μας συνεργάτες ή προμηθευτές δικαιούνται συμμετοχή μόνο για προσωπική χρήση, αλλά ενδέχεται να αποκλειστούν από ορισμένα οφέλη του Προγράμματος.

4. ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ WAVES DE LA MER, ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΕΛΟΣ;

Όταν γίνεστε μέλος του προγράμματος Waves de La Mer, συμφωνείτε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσει με τους ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ και με τους όρους της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ και με οποιεσδήποτε αλλαγές ή τροποποιήσεις στις οποίες ενδέχεται να προβούμε.

5. ΠΟΙΟΙ ΟΡΟΙ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟ WAVES DE LA MER;

Παρακαλώ ανατρέξτε στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Waves de La Mer: Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής για την πλήρη λίστα των όρων του προγράμματος.

6. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ WAVES DE LA MER;

Το Waves De La Mer είναι ένα Πρόγραμμα επιβράβευσης των πιστών πελατών της La Mer.

Το Πρόγραμμα Πιστότητας λειτουργεί με επίπεδα που καθορίζονται από τις αγορές κάθε μέλους μέσα σε έναν κύκλο λειτουργίας του προγράμματος. Υπάρχουν 3 επίπεδα με διαφορετικά προνόμια:

Επίπεδο 1, Marine             0 – 1499 πόντοι
Επίπεδο 2, Aquamarine     1500 – 3999 πόντοι
Επίπεδο 3, Ultramarine      4000+ πόντοι

Με την εγγραφή σας, θα τοποθετηθείτε αυτόματα στο επίπεδο 1, Marine και θα δικαιούστε όλα τα οφέλη που απολαμβάνουν τα μέλη της κατηγορίας 1. Μόλις κάνετε αγορές αξίας 1500 ευρώ που αντιστοιχούν σε 1500 πόντους μέσα στον τρέχων κύκλο, θα αναβαθμιστείτε αυτόματα στην κατηγορία 2, Aquamarine. Αν κάνετε αγορές αξίας 4.000 ευρώ που αντιστοιχούν σε 4.000 πόντους ή περισσότερες μέσα στον τρέχων κύκλο, θα αναβαθμιστείτε στην κατηγορία 3, Ultramarine.

Το επίπεδο σας παραμένει ενεργό για ολόκληρο τον κύκλο, εφόσον κατά την διάρκεια αυτού πληροίτε τις προϋποθέσεις για το εν λόγω επίπεδο, και για το σύνολο του επόμενου κύκλου. Κατόπιν αυτού, θα χρειάζεται να συλλέγετε πόντους κάθε χρόνο για να μπορείτε να ενταχθείτε στο εκάστοτε επίπεδο. Για παράδειγμα, εάν πληροίτε τις προϋποθέσεις για το επίπεδο 2, την Aquamarine, κατά τη διάρκεια του πρώτου κύκλου, θα διατηρήσετε την κατάσταση Aquamarine και κατά τη διάρκεια του δεύτερου κύκλου. Ωστόσο, αν κερδίσετε λιγότερους από 1500 πόντους σε επιλεγμένες αγορές κατά τη διάρκεια του δεύτερου κύκλου, θα υποβαθμιστείτε στην κατηγορία 1, Marine κατά την έναρξη του τρίτου κύκλου.

Όσο υψηλότερο το επίπεδο, τόσο μεγαλύτερα τα προνόμια./strong

 

7. ΤΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ WAVES DE LA MER;

Ως μέλος του club, συλλέγετε πόντους από τις αγορές σας (1 ευρώ = 1 πόντος) και από τα social activation (αξιολόγηση ή share προϊόντος) στο site, και οι πόντοι αυτοί καθορίζουν το επίπεδο σας. Κάθε επίπεδο προσφέρει διαφορετικά προνόμια στα μέλη του. Με την εξαργύρωση των πόντων σας δεν χάνεται το επίπεδο σας. Διατηρείται τα προνόμια του επιπέδου απλώς δεν έχετε πλέον διαθέσιμους πόντους προς εξαργύρωση.

Προνόμια Πόντων:

Ξεκινώντας από τους 750, μπορείτε να εξαργυρώσετε ορισμένους πόντους με ανταμοιβές προϊόντων κανονικού μεγέθους. Παρακαλούμε πηγαίνετε στην σελίδα του προγράμματος για να δείτε αναλυτικά τα διαθέσιμα δώρα προς εξαργύρωση. Τα είδη επιβράβευσης είναι περιορισμένης διαθεσιμότητας και πρέπει να εξαργυρώνονται με αγορές μέσω της Ιστοσελίδας, ή χωρίς αγορά σε εξουσιοδοτημένα πολυκαταστήματα και καταστήματα καλλυντικών στην Ελλάδα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης. Αυτές οι ανταμοιβές βασίζονται στον αριθμό των πόντων που έχετε συγκεντρώσει σε έναν κύκλο, όπως αναφέρεται παρακάτω. Οι εξαργυρώσεις ποικίλλουν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Πρέπει να εξαργυρώσετε τους πόντους/ανταμοιβές σας πριν την ημερομηνία λήξης του κύκλου, ειδάλλως οι διαθέσιμοι πόντοι και ανταμοιβές σας θα λήξουν. Κατά την ημερομηνία έναρξης του νέου κύκλου, οι πόντοι σας μηδενίζονται (0) και αρχίζετε να συγκεντρώνετε νέους πόντους και να κερδίζετε νέες ανταμοιβές.

Προνόμια Επιπέδου: Το επίπεδο έχει να κάνει με τις συνολικές αγορές σας στην La Mer μέσα στον κύκλο και την συμμετοχή σας στα social activations. Η εξαργύρωση πόντων δεν αλλάζει το επίπεδο μόνο τους διαθέσιμους πόντους. Τα επίπεδα βάση των συνολικών πόντων που έχετε μαζέψει μέσα στον τρέχων κύκλο είναι τα ακόλουθα, στα οποία έχετε και συγκεκριμένα προνόμια:

Επίπεδο 1, Marine: 0–1499 πόντοι (Συνολικά στον κύκλο)

• Δώρο Γενεθλίων - 50 πόντοι (για να δικαιούστε το συγκεκριμένο προνόμιο θα πρέπει να έχετε δηλώσει τα γενέθλια σας πριν το μήνα των γενεθλίων σας και να έχετε κάνει τουλάχιστον μία αγορά στο www.lamer.gr)

• 2 δείγματα με κάθε αγορά από το www.lamer.gr
• Δωρεάν μεταφορικά με κάθε αγορά από το www.lamer.gr
• 10 πόντοι δώρο για κάθε αξιολόγηση προϊόντος ή social media share
• Early Access σε Επιλεγμένες Συλλογές

Επίπεδο 2, Aquamarine: 1500–3999 πόντοι (Συνολικά στον κύκλο)

• Δώρο Γενεθλίων - 50 πόντοι (για να δικαιούστε το συγκεκριμένο προνόμιο θα πρέπει να έχετε δηλώσει τα γενέθλια σας πριν το μήνα των γενεθλίων σας και να έχετε κάνει τουλάχιστον μία αγορά στο www.lamer.gr)

• 2 δείγματα με κάθε αγορά από το www.lamer.gr
• Δωρεάν μεταφορικά με κάθε αγορά από το www.lamer.gr
• 10 πόντοι δώρο για κάθε αξιολόγηση προϊόντος ή social media share
• Early Access σε Επιλεγμένες Συλλογές

Επίπεδο 3, Ultramarine: 4000 πόντοι και άνω (Συνολικά στον κύκλο)

• Δώρο Γενεθλίων - 100 πόντοι (για να δικαιούστε το συγκεκριμένο προνόμιο θα πρέπει να έχετε δηλώσει τα γενέθλια σας πριν το μήνα των γενεθλίων σας και να έχετε κάνει τουλάχιστον μία αγορά στο www.lamer.gr)

• 3 δείγματα με κάθε αγορά από το www.lamer.gr
• Δωρεάν μεταφορικά με κάθε αγορά από το www.lamer.gr
• 10 πόντοι δώρο για κάθε αξιολόγηση προϊόντος ή social media share
• Early Access σε Επιλεγμένες Συλλογές
• Συμμετοχή σε ειδικά events με Influencers και celebrities (κατόπιν κλήρωσης)

* Τα δώρα γενεθλίων αναβαθμίζονται ανάλογα με το επίπεδο. Δεν παρέχεται η δυνατότητα επιβράβευσης με δύο δώρα εντός του ιδίου έτους. Επομένως, εάν το δώρο γενεθλίων έχει ήδη εξαργυρωθεί στο επίπεδο 1, η αναβάθμιση στο επίπεδο 2 κατά τη διάρκεια του ίδιου κύκλου δεν σας παρέχει το δικαίωμα για νέο δώρο γενεθλίων.

8. ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΖΩ ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΕΠΙΠΕΔΟ;

Για να κερδίσετε πόντους αρχικά πρέπει να γίνεται μέλος στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Waves de La Mer. Εάν, κατά τη στιγμή της αγοράς, δεν είστε μέλος του Προγράμματος Waves de La Mer, μπορείτε να εγγραφείτε μέσω του www.lamer.gr χρησιμοποιώντας την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά τη στιγμή της αγοράς, προκειμένου να κερδίσετε τους πόντους της αγορά σας.  Κάθε 1 € αγορών αντιστοιχεί σε 1 πόντο. Η αγορά πρέπει να γίνει από σημείο πώλησης που συμμετέχει στο πρόγραμμα στην Ελλάδα ή από το site www.lamer.gr εφόσον είστε συνδεδεμένοι στο προφίλ σας, στο οποίο έχετε γίνει μέλη του club ή έχετε συνδέσει την κάρτα που χρησιμοποιείται στα καταστήματα. Οι επιλεγμένες αγορές περιλαμβάνουν προϊόντα πώλησης, ενώ εξαιρούνται τα έξοδα αποστολής και παράδοσης, και/ή άλλες εξαιρούμενες χρεώσεις που καθορίζονται, κατά καιρούς, από εμάς.

Τα μέλη δεν θα λαμβάνουν πόντους ή προνόμια από αγορές λιανικής που πραγματοποιούνται σε καταστήματα αεροδρομίων ή από αγορές που πραγματοποιούνται σε εμπόρους λιανικής. Οι αγορές που πραγματοποιούνται εκτός Ελλάδας δεν πιστώνονται στο Waves de La Mer.

Επιπροσθέτως, υπάρχουν 3 ακόμα τρόποι για να κερδίσετε πόντους στο www.lamer.gr:
• Κερδίζετε 10 πόντους για κάθε social share*
• Κερδίζετε 10 πόντους για κάθε αξιολόγηση προϊόντος που αφήνετε στο www.lamer.gr*
• Κερδίζετε 50 ή 100 πόντους (ανάλογα με το επίπεδό σας στο Πρόγραμμα Waves de La Mer),την ημέρα των γενεθλίων σας εφόσον έχετε καταχωρήσει την ημερομηνία στο προφίλ σας.

Όλοι οι πόντοι εκκρεμούν έως ότου αποσταλεί η παραγγελία σας και λάβουμε ενημέρωση από τον συνεργαζόμενο courier για την πληρωμή, οπότε και προστίθενται στον λογαριασμό σας και μπορούν να εξαργυρωθούν για επιβραβεύσεις. Για να εμφανιστούν οι πόντοι στον λογαριασμό σας, ενδέχεται να χρειαστούν έως και 15 ημέρες από τη στιγμή της αποστολής της παραγγελία σας.
*Μπορείτε να κερδίσετε έως 20 πόντους ανά μήνα (10 για 1 αξιολόγηση και 10 για 1 share).

9. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

Οι πόντοι θα προστεθούν στο λογαριασμό σας μετά την τιμολόγηση, αποστολή και ενημέρωση της πληρωμής της από τον συνεργαζόμενο courier. Για να εμφανιστούν οι πόντοι στον λογαριασμό σας, ενδέχεται να χρειαστούν έως και 15 ημέρες από τη στιγμή της αποστολής της παραγγελία σας.

10. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΜΟΥ;

Όταν εξαργυρώνετε τους πόντους σας με τα διαθέσιμα δώρα προς εξαργύρωση, οι πόντοι στο λογαριασμό σας θα μειωθούν βάσει του ποσού των πόντων που εξαργυρώσατε.

Οι πόντοι ισχύουν για 12 μήνες όσο και ένας κύκλος στο Πρόγραμμα. Ο κύκλος έχει διάρκεια από 1/3 με 28/2 (ή 29/2 σε δίσεκτα έτη). Με την λήξη κάθε κύκλου, οι πόντοι σας μηδενίζονται (0) και ξεκινάτε να συγκεντρώνετε νέους πόντους.

11. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΡΕΧΩΝ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΧΟΝΤΕΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΟΥ;

Με την εγγραφή σας, θα τοποθετηθείτε αυτόματα στο επίπεδο 1, Marine και θα δικαιούστε όλα τα οφέλη που απολαμβάνουν τα μέλη της κατηγορίας 1. Μόλις κάνετε αγορές αξίας 1500 ευρώ που αντιστοιχούν σε 1500 πόντους μέσα στον τρέχων κύκλο, θα αναβαθμιστείτε αυτόματα στην κατηγορία 2, Aquamarine. Αν κάνετε αγορές αξίας 4.000 ευρώ που αντιστοιχούν σε 4.000 πόντους ή περισσότερες μέσα στον τρέχων κύκλο, θα αναβαθμιστείτε στην κατηγορία 3, Ultramarine.

Το επίπεδο σας παραμένει ενεργό για ολόκληρο τον κύκλο, εφόσον κατά την διάρκεια αυτού πληροίτε τις προϋποθέσεις για το εν λόγω επίπεδο, και για το σύνολο του επόμενου κύκλου. Κατόπιν αυτού, θα χρειάζεται να συλλέγετε πόντους κάθε χρόνο για να μπορείτε να ενταχθείτε στο εκάστοτε επίπεδο. Για παράδειγμα, εάν πληροίτε τις προϋποθέσεις για το επίπεδο 2, την Aquamarine, κατά τη διάρκεια του πρώτου κύκλου, θα διατηρήσετε την κατάσταση Aquamarine και κατά τη διάρκεια του δεύτερου κύκλου. Ωστόσο, αν κερδίσετε λιγότερους από 1500 πόντους σε επιλεγμένες αγορές κατά τη διάρκεια του δεύτερου κύκλου, θα υποβαθμιστείτε στην κατηγορία 1, Marine κατά την έναρξη του τρίτου κύκλου.

12. ΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΝΤΩΝ ΜΟΥ;

Μπορείτε να δείτε το επίπεδο σας, τους διαθέσιμους πόντους σας, τα προνόμια που δικαιούσθε αλλά και την κατάσταση του λογαριασμού σας στο Waves de La Mer, από την ενότητα Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ στο www.lamer.gr ή να ρωτήσετε μία αισθητικό σε ένα κατάστημα πώλησης προϊόντων La Mer που συμμετέχει στο Πρόγραμμα.

13. ΕΛΑΒΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;

Για να εμφανιστούν οι πόντοι στον λογαριασμό σας, ενδέχεται να χρειαστούν έως και 15 ημέρες από τη στιγμή της αποστολής της παραγγελία σας.

14. ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ/Ή ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ WAVES DE LA MER ΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ Ή ΕΑΝ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Οποιοδήποτε προϊόν επιστραφεί ή οποιαδήποτε παραγγελία ακυρωθεί, οι πόντοι που λάβατε από τη συγκεκριμένη αγορά θα αφαιρεθούν.

Εάν διαπιστωθεί ότι κάποια παραγγελία πραγματοποιείται με δόλιο ή άλλο τρόπο που παραβιάζει τους Όρους και τις Προϋποθέσεις του Waves de La Mer, οι πόντοι και το επίπεδο σας, εάν ισχύει, θα αφαιρεθούν επίσης.

15. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΙΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΜΟΥ;

Οι πόντοι σας μπορούν να εξαργυρωθούν στο www.lamer.gr με την ολοκλήρωση της αγοράς σας ή σε κάποιο από τα εξουσιοδοτημένα πολυκαταστήματα και αρωματοπωλεία στην Ελλάδα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Για να μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις επιβραβεύσεις σας πρέπει να συνδεθείτε στον Waves de La Mer λογαριασμό σας.

16. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΟ ΔΩΡΟ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΜΟΥ;

Εφόσον είστε μέλος του Προγράμματος επιβράβευσης Waves de Lamer και έχετε δηλώσει στο προφίλ σας, με το οποίο είστε και μέλη του προγράμματος, τα γενέθλια σας θα σας έρθει ενημέρωση μέσω του μέσου που έχετε επιλέξει να επικοινωνούμε μαζί σας την ημέρα των γενεθλίων σας με την καταχώρηση των πόντων βάσει του επιπέδου που βρίσκεστε εκείνη την στιγμή. Τα γενέθλια σας θα πρέπει να έχουν συμπληρωθεί πριν την ημερομηνία των γενεθλίων σας.

17. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ;

Ξεκινώντας από τους 750 πόντους, δικαιούστε να εξαργυρώσετε μερικούς ή όλους τους πόντους για ένα δωρεάν προϊόν πλήρους μεγέθους με οποιαδήποτε αγορά στο www.lamer.gr ή χωρίς αγορά σε εξουσιοδοτημένα πολυκαταστήματα και αρωματοπωλεία στην Ελλάδα (μία εξαργύρωση ανά αγορά) . Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Waves de La Mer για να δείτε τις πιο πρόσφατες προσφορές επιβράβευσης και εξαργυρώστε πόντους. Για να εξαργυρώσετε τους πόντους σας, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Waves de La Mer, κατά την διάρκεια του checkout θα σας εμφανιστεί μία σελίδα με όλα τα διαθέσιμα προϊόντα προς εξαργύρωση και σε πόσους πόντους αντιστοιχεί το καθένα. Μπορείτε να επιλέξετε όσα προϊόντα σας επιτρέπουν οι διαθέσιμοι πόντοι σας και να λάβετε την εξαργύρωση σας μαζί με την παραγγελία σας. Εάν δεν εξαργυρώσετε τους διαθέσιμους πόντους σας πριν από την ημερομηνία λήξης του κύκλου, οι πόντοι σας θα λήξουν. Οι επιβραβεύσεις σε προϊόντα γίνονται βάσει διαθεσιμότητας και τα προϊόντα δεν μπορούν να ανταλλαχθούν ή να επιστραφούν με αντάλλαγμα πόντους, άλλο προϊόν ή επιστροφή χρημάτων.

18. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ LAMER.GR;

Θα πρέπει να γίνετε μέλος του προγράμματος και να έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας στο Waves de La Mer κατά την διαδικασία αγοράς στο www.lamer.gr.

19. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΔΩΡΕΑΝ ΩΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ WAVES DE LA MER Ή ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΞΩ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ;

Όχι. Τα προϊόντα που λαμβάνονται ως επιβράβευση (π.χ. δωρεάν προϊόντα πλήρους μεγέθους κ.λπ.) δεν μπορούν να επιστραφούν ή να ανταλλαχθούν με χρήματα ή άλλα προϊόντα ή πόντους.

20. ΛΗΓΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ;

Ναι. Οι πόντοι λήγουν στο τέλος κάθε κύκλου (28/2 ή 29/2 σε δίσεκτα έτη), οπότε και μηδενίζονται. Οφείλετε να εξαργυρώσετε τους διαθέσιμους πόντους σας πριν από το τέλος κάθε κύκλου, διαφορετικά τα προνόμια και οι επιβραβεύσεις προϊόντων που σας αντιστοιχούν θα λήγουν.

21. ΛΗΓΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ;

Τα προνόμια του επίπεδου ισχύουν για όσο διάστημα βρίσκεστε στο συγκεκριμένο επίπεδο. Σε περίπτωση υποβάθμισης, υποβαθμίζονται και τα αντίστοιχα προνόμια που έχετε.
Με το τέλος κάθε κύκλου οι πόντοι μηδενίζονται αλλά το επίπεδο που έχετε φτάσει το διατηρείτε και στον επόμενο κύκλο. Ωστόσο αν στον επόμενο κύκλο οι συνολικές αγορές σας αντιστοιχούν σε χαμηλότερο επίπεδο τότε στον κύκλο που θα ακολουθήσει θα γίνει υποβάθμιση του επιπέδου σας.

22. ΛΗΓΕΙ ΠΟΤΕ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΣΤΟ WAVES DE LA MER;

Ναι. Για να παραμείνετε ενεργό μέλος, οφείλετε να συνδέεστε στον λογαριασμό σας στο Waves de La Mer και να πραγματοποιείτε μια τουλάχιστον αγορά κάθε 36 μήνες. Η ιδιότητα μέλους λήγει όταν το μέλος παραμείνει ανενεργό για περίοδο 36 μηνών ή περισσότερο.

23. ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ WAVES DE LA MER. ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ;

Ναι. Μπορούμε, κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια, να ακυρώσουμε, να τροποποιήσουμε, να περιορίσουμε ή να τερματίσουμε το Waves de La Mer ή οποιαδήποτε πτυχή ή χαρακτηριστικό αυτού του προγράμματος επιβράβευσης, ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, παρόλο που τέτοιες αλλαγές μπορεί να επηρεάσουν την αξία των πόντων και των επιβραβεύσεων που έχουν ήδη συγκεντρωθεί ή κερδηθεί ή/και τη δυνατότητα εξαργύρωσης αυτών των πόντων και επιβραβεύσεων.

24. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΟ WAVES DE LA MER;

Η La Mer κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια, μπορεί να αφαιρέσει την ιδιότητα μέλους για οποιονδήποτε λόγο συμπεριλαμβανομένης, ενδεικτικώς, τυχόν μη συμμόρφωσης με τους Όρους και Προϋποθέσεις του Waves de La Mer ή/και τους Όρους και Προϋποθέσεις της ιστοσελίδας μας.

25. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΥΧΟΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΑΝ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΩΣ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ WAVES DE LA MER ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ Ή ΛΗΞΕΙ;

Εάν η ιδιότητα μέλους αφαιρεθεί ή λήξει, οι πόντοι και τα προνόμια στο λογαριασμό σας θα αφαιρεθούν αυτόματα.

26. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ WAVES DE LA MER ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ;

Αν αποφασίσετε ότι δεν θέλετε πλέον να συμμετέχετε στο Waves de La Mer, μπορείτε να ακυρώσετε την συμμετοχή σας επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο (+30) 210 6595790 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο customerservice-gr@lamer.com.

27. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ, ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ Ή ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;

Μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας επικοινωνώντας με τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 210 6595790 ή customerservice-gr@lamer.com. Έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας στοιχεία και το δικαίωμα διόρθωσης ή/και ενημέρωσης των προσωπικών σας στοιχείων στο λογαριασμό σας. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στους Όρους και Προϋποθέσεις του Waves de La Mer και στην Πολιτική απορρήτου της La Mer.

28. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ Ή ΑΛΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ WAVES DE LA MER ΔΕΝ ΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;

Εάν έχετε ερωτήσεις αναφορικά με τον λογαριασμό σας, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο (+30) 210 6595790 ή στο customerservice-gr@lamer.com.

29. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΜΟΥ;

Μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας στο www.lamer.gr επιλέγοντας «Ξέχασα τον Κωδικό Σύνδεσης» στην αρχική σελίδα σύνδεσης.

30. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ Ή/ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ WAVES DE LA MER ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ;

Όχι. Ούτε οι λογαριασμοί ούτε οι πόντοι και τα προνόμια του Waves de La Mer μπορούν να εκχωρηθούν σε άλλον ή να συνδυαστούν. Μόνο το μέλος που πληρώνει για τα προϊόντα μπορεί να συγκεντρώσει πόντους και προνόμια.

31. ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ;

Όχι. Οι πόντοι και τα προνόμια που αποκομίζονται μέσω του Waves de La Mer δεν έχουν χρηματική αξία, δεν είναι μεταβιβάσιμοι και δεν έχετε καμία κυριότητα, ούτε στους πόντους ούτε στα προνόμια. Τα προϊόντα που λαμβάνονται ως επιβράβευση από το Waves de La Mer δεν μπορούν να επιστραφούν ή να ανταλλαχθούν με χρήματα ή άλλα προϊόντα ή πόντους.

32. ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ WAVES DE LA MER ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ;

Ναι. Επιφυλασσόμαστε του δικαιώματος αλλαγής, χωρίς ειδοποίηση, των προνομίων του Waves de La Mer, του τρόπου που κατατάσσεστε σε κάθε επίπεδο του Waves de La Mer, του τρόπου απονομής των πόντων και του τρόπου αξιολόγησης και επιβράβευσης σας για τις επιλεγμένες αγορές και/ή άλλες δραστηριότητες στα πλαίσια του Waves de La Mer.

33. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ Ή ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ WAVES DE LA MER Ή / ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ;

Διατηρούμε το δικαίωμα να θέσουμε όρια στον αριθμό των αγορών ή δραστηριοτήτων που είναι επιλέξιμες για το Waves de La Mer ή/και για τους πόντους και τα προνόμια, σε οποιαδήποτε δεδομένη χρονική περίοδο ή διάρκεια του Waves de La Mer ή/και οποιονδήποτε συνδυασμό αυτών.

34. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ Ή ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ Ή ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΠΕΔΟ Ή ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ/ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΝΤΩΝ;

Διατηρούμε το δικαίωμα να θέσουμε όρια στον αριθμό και τον τύπο των προνομίων που μπορείτε να λάβετε ή να κερδίσετε σε οποιοδήποτε  επίπεδο πόντων, σε οποιαδήποτε δεδομένη χρονική περίοδο ή διάρκεια του Waves de La Mer ή/και οποιονδήποτε συνδυασμό αυτών.

35. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩ ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ LA MER;

Μπορείτε να επιλέξετε να μην λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη La Mer ή τον λογαριασμό επιβράβευσης Waves de La Mer οποτεδήποτε το επιθυμήσετε, κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο στο κάτω μέρος κάθε επικοινωνίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές διαχείριση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Έχετε επιπλέον ερωτήσεις; Παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο (+30) 210 6595790 ή στο customerservice-gr@lamer.com.

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

Είμαστε εδώ να επικοινωνήσουμε από Δευτέρα έως Παρασκευή:

09:00 – 17:30

+30 2106595790